csütörtök, október 27

zaras a BKben

Ennek is eljott az ideje. Mikor lelkileg tacsra lettem vagva, a B-s buli utani macsekjajomat meg az is tetezte, hogy deluan 4-tol voltam muszakban zarassal egyutt. Ami azt jelenti, hogy szombat leven, hajnal 1-kor zar az etterem es utan jon a "takaritsunk el minden mocskot meg a kolaautomata csopogteto bigyokajanak a menetebol is". De egy jo bandaval kerultem ossze, mindenki azon volt hogy huzzunk el minel gyorsabban, es nekem ujonckent a kiado pultot kellett letisztitanom, meg mindent, amit meg elol van es lathatnak a kedves vendegek. Ez annyibol allt, hogy egy pisztolyszeru spriccelovel meg egy kek es egy piros ronggyal rohangasztam, lottem, toroltem es kesz. Utana a kezembenyomott a rajzfilmfiguraarcusrac 10 baguettet, hogy ez megmaradt vigyem el nyugodtan, majd taxi haza ket fontert, a tobbit allja a BK. Ezekutan hazaerve 3 korul vigyorogva mondtam Gyancsnak, hogy ez milyen szuper volt.
DE hat ne oruljunk koran...

Nincsenek megjegyzések: