kedd, október 11

jegyfoglalas

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
A mai napom a karacsonyi hazautazas megtervezesevel, illetve a jegyek lefoglalasaval telt. Azaz telt volna. Nem ertem minek kernek bankkartya biztonsagi kodot az easyjetnel. Egyaltalan mi az? A lenyeg, hogy emiatt Norinak nem foglaltam jegyet mert az anyukaja kuzd az emilezes viszongtagsagaival es az smsemre a bankartya 86 szamat kuldte el, mit persze reg tudtam es erre 3 orat vartam. Elment a kedvem az egesztol. Rendelje meg mindenki maganak! Nem igaz? Morc lettem. Nagyon.
Ahelyett hogy fotos oran lennek, itt cseszem az idom; az edinburghbe visszajovo jegyarak az egigszoktek, igy vaszleg a newcastl-i repterenejszakazosmasnapreggelvonatozos variacio lesz. Es nem birok senkit felhivni, mert az illeto vagy nem veszi fel, vagy magyar szama van (ez utobbi egyen mar egy eve itt van, de nem sikerult angol simkartyat beszereznie potom 5 fontert - es emellett nagyokat csodalkozik a 37 000res telefon szamlajan.) Merges vagyok nagyon.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha véletlenül január 8-ára szólna a visszajegyed, akkor el tudlak hozni Newcastleből kocsival, hogy ne kelljen a reptéren éjszakáznod (én aznap utazok ugyanazon a járaton).

marci írta...

Szia Zoli, te a Wagner Feri, Cimbi evfolyamtarsa Kadar Zoli vagy?

macs írta...

Szia!

Koszi a felajanlast. Nekem is hasonlo a kerdesem mint Marcinak: Honnan is ismerhetlek? Es hol bukkantal a blogomra? Igazan fiatal meg...

Névtelen írta...

Sziasztok. Marci, igen. kobormacsek, szerintem sehonnan, de marci altal emlitett Cimbi reklamozta a blogodat a legutobbi emailjeben (merhogy en is Edinburghban lakom).

macs írta...

Szia Zoli! Tokjo. Megirod az emiled? es akkor meg kerdezek egy-kettot :))

Névtelen írta...

bpandacsoki@yahoo.com