kedd, október 4

Espionage

A gondolat, hogy lecsusztam arrol, hogy egy felkapott helyen szolgalhassam ki a reszeg skotokat elszomorit. Kb. 2 percig. Mert ugyis leszek baropultos Edinburgh-ban! Ezt a lelkesedesem is alatamasztja, mivel az Espionagebeli buli utan kepes voltam felkelni 4 ora alvas utan, hogy visszamenjek ugyanoda interjura. Mert szerintem reggel 8.15-re kellett mennem. A klub elott allva azonban ketseg fogott el. Ajto, ablak zarva. Lassuk a csengot. Szolidan megnyomom egyszer, majd megegyszer, varok. Hamarosan oszulo neni dugja ki a fejet az ajtonyilason. Mondom neki, hogy miert jottem. "Hat aranyom, nincsen itten senki, csak a takaritok." Remek. Ha egy kis eszem lett volna... de mar tudjuk, hogy nincs a BK-es kikepzes ota.
Egy kis morc utan, atertekeltem a helyzetet. Az egesz hajnali keles jo volt arra, hogy lassam a napfelkeltet, a fo utcat tok uresen, es setalhassak a Princess Gardenben egyedul. Megerte.

2 megjegyzés:

marci írta...

ez meg hogy kerult ide hirtelen?
ejnye-bejnye, visszadatumozni nem illik!

macs írta...

nem erzi a gep az idot...