szombat, október 8

Munkahegy

Jelentem alassan megtortent. Az elso, a masodik, majd a harmadik nap az egeszsegtelen kajak Kiralyaban. Es lassanak csodat hol kezdtem? A kasszanal. Ezekszerint a kasszas megsem "a gyorséttermi munka rövid távú csúcsa", ahogy kedves Aegeon mondotta volt... lehet, annyira kivanta nekem a jot, hogy megtortent? Vagy: ennyire jo lennek?
Munka ide vagy oda nem hanyagolhatom el a szorakozast sem, volt salsa klub, tegnap palacsinta parti a franciaknal, amit persze ok talaltak ki es senki mas. Hagytam is oket ervenyesulni a sutesnel, mondvan ok biztosan jobbak benne. Ma pedig mozi es pizza. Nem is rossz.
Holnap pedig a mainal is szebb karikas szemekkel kiabalhatom "next order, please!"

4 megjegyzés:

Aegeon írta...

nem mondtam meg neked, h ismerem az Edinburgh-i BK fejét, és szóltam neki, h vmi jó helyre tegyen. ennél jobb kezdő pozíció már csak az autós-kiadó a drive thru-ban, de ne legyünk telhetetlenek, igaz?

macs írta...

plane azert nem mert nincs autos kiado. :)

Névtelen írta...

De P, vigyazz, ki is fizessenek a vegen! Hallottunk mar durva sztorirol, igaz, franciaorszagi gyorsetteremrol.

macs írta...

erre a celra vettem egy hasznalt baseball utot. piros furcsa foltok vannak rajta...