szerda, október 19

filmezes ehesen

Tegnap kulturalis feltoltodes gyanant es mert majd kilyukadt a gyomrom, reszt vettem az egyetemi filmvetitesen. Ingyen pizza, popcorn, udito beharangozva. Mondanom se kell, mire fel7-re a kezdesre odaertem, mar csak az ures papirtalcakrol pislogott ram nehany morzsa. Udito pedig, valami piros lotty maradt, de nem veletlenul...
Sebaj. Mivel az ehseg nagyur, ezert odamereszkedtem a tanaremberhez, es egy laza mozdulattal vettem a repai kozul egyet, a melle tett szoszba tunkolva. Ezzel megkezdodott az este standupcomedy jellege, merthat nem hagyhatta annyiban a ficko a dolgot. Vegul aztan ettem, nevettem es a szosz receptje is megvan. Mivel egy repa jo dolog, de nem eleg, mentem es szereztem etket az automatabol, es ezekutan a napi etkezesem a kovetkezo teteleket tartalmazta:
2 szelet lekvaros szendvics
1 repa
2 minizsacsko csipsz
1 snickersz
melle pedig lejmoltam kolat
A fenti etelek csak gondos valogatas utan kerulhettek a szigoru dietamba.
A film a "Wall Street" cimet viselte es a standupficko mindenaron meg akarta ertetni velunk, hogy mirol is szol igazan, igy a kezdes elott elmondta, ki kivel van es mit akar, aztan beigert egy szunetet, hogy ha elvesztettuk a fonalat, meg tudjuk beszelni mi van. Hat nem remek? Ez tulajdonkeppen kozgaz szeminarium, csak lazabban.
A szunetben bedobbtam ket epito otletemet: az angol felirat segitene a film megerteseben, nem az, hogy ki az a Bud, es legkozelebb a szunetben legyen a pizzazas, mert a szamito egyetemistak csak idejonnek es felzabaljak a filmimado tarsaik elol az etket....

Nincsenek megjegyzések: