hétfő, január 24

okostelefonnal az internethez lancolva

valek, merthogy okosan a wifi mindig be van kapcsolva igy szepen rakapcsolodom mindenfele netre ahogy jovok megyek. ami nem baj, sot, igy sms helyet emailezem, vagy chatelek. a gond ott kezdodik, hogy olyankor is online vagyok arckonyvon, messengeren, es egyebeken, amikor nem tudok rola, az emberek meg lelkesen beszelnek hozzam, en meg ugye semmi valaszt advan mar-mar paraszt modon ki-belepkedek egy szia nelkul.

a masik hatulutoje a dolognak hogy perszehogy az angrybirds volt az elso alkalmazas amit letoltottem, es igen a fuggoseg veszelyes dolog, de most egesz moderaltan jatszom...

de mindket gondra van megoldas.
ja es perszehogy a seggemre estem a hetvegen es a farzsebemben volt a draga, es ma vettem eszre hogy khm, lett volna hozza palca is, meg van rajta egy repedes. meg jo hogy vettem biztositast hozza, ami ugy szol, hogy 10 fontert ujat kapok, ha ellopjak, tonkremegy. jo mi?

Nincsenek megjegyzések: