szerda, január 19

gyorsjelentes

sokminden tortenik es inkabb a tortenessel foglalkozom, mintsem hogy emesztgessem aztan hosszu kerodzes utan kikopjem ide. de persze lenne mirol elmelkedni most is, de arrol majd kesobb.
roviden:

lett uj telefonom, okos. szeretem. ellenalltam az elejen, de aztan a sok kutatas kereses, ajanlat osszehasonlitas utan, rajottem, hogy vegulis alig kerult tobbe mint anno mikor eljottem otthonrol hasznaltan a kisezust. (de szerettem.)

aztan itten van kata es ettol kiraly minden, mert vegre mehetunk, megmutathatom megint, hogy nekem milyen edinburgh, o meg olyan is, hogy elvezi rendesen. "mostmar ertem miert nem jottel haza tavasszal". elvegre imadom ezt a varost.

szoval elso este sikerult spontanul osszeverodni hala annak, hogy erdekek nem utkoztek, es a nelkulem lett volna buli hirtelen atcsapott velunk buliba, es igy a ragasszunk muszempillat es menjunk neki az ejszakanak projektet maximalisan hoztuk.
hozzatennem, hogy ilyet azert evente egyszer. meg akartam halni vasarnap.

ettem fasza hazipizzat, giada hianyzik, figyelni kell erre. meg john csinalt steaket amit persze imadunk. ha rajta mulva steaket reggelizne, ebedelne es vacsorazna...

ja es mar most a jovo havi megtakaritasomat koltom, de megeri. majd nem eszem semmit es tavaszi tisztitokuranak nevezem el divatosan.

na megyek mert john bokdosi az oldalam, hogy olvasna a hireket.

Nincsenek megjegyzések: