péntek, január 7

okos szoke

mar reg meg akartam ezt emliteni hogy a szupervajzorom azert neha kiakasztoan szoke.

en nem vagyok egy nagy agy foldrajzbol barki megmondhatja, aki kicsit is ismer, de azert az milyen durva mar, hogy orszagok szerinti mappajat emigyen rendezgeti:
nemetorszag, olaszorszag, belgium, svajc, franciaorszag, spanyolorszag, hollandia, magyarorszag, csehorszag, utrecht, gent, svedorszag, norvegia, finnorszag, oslo, esatobbi.

ha jon egy szamla egy europai varosbol, hallom ahogy motyog az orra alatt, hogy akkor ez most mi is... en meg kisegitem. azt mondjuk meg nem mertem neki megmondani, hogy ha jobban megnezne, akkor nem 42 helyen lennenk a szamlak hanem csak 25, majd csak rajon ha sokat mondogatom, hogy stockholm svedorszag, koppenhaga meg dania...

nah, inkabb most jol ugy teszek mint, aki meg okosabb ennel es elolvasok a hetvegen ket kozgadasz elemzest, hogy megertem-e es hogy lassam fogok-e tudni ilyet csinalni valaha.

Nincsenek megjegyzések: