vasárnap, január 30

a fekete hattyu

cimu filmet tegnap ejjel vegre ketszeri probalkozas utan, tokegyedul megneztem. igaz nem nagyon tudtam utana aludni, de megerte. a kislanybol nove valas, az orok megfelelni akaras, a ketseg, hogy eleg jo vagyok-e, eleg jo leszek-e, a gorcsosseg elleni kuzdelem temakorok nekem most nagyon kellettek. a sztorin kivul a fenykepezes volt meg elragado, gyonyoru kepek egtek be a hosszutavu memoriamba. tudjatok amolyan villanasok melyek, melyek azutan is erosen elnek hogy a dialogusok, a sztori elhalvanyodot.
hab a tortan csajkovszky zeneje, amit epp mar napok ota vadaszok a neten, ugy hogy kulon orom volt a film. csak epp egy szal zongoraval szeretnem hallani peldaul a keringot a hattyuk tavabol.
egyebkent kezdem magam ujra felfedezni hasonloan, mint julia roberts az oltari noben, miutan kozolte vele richard gere, hogy azt se tudja mit szeret, mert mindig idomul az aktualis fickohoz, meg aktualis elethelyzethez, es persze a vegen rajon, hogy van benne igazsag ugyhogy neki fog hogy megismerje magat. na hat most ha nem is ennyire durvan, de idot toltok magammal, keresek-kutatok, ha valami tetszik es erdekel, megyek utana. ettol fuggetlenul engedek be uj ismereteket, velenyeket, zeneket, de olyan jo amikor elkap, hogy en ezt meg szeretem, ez meg ez tetszik es leginkabb letojom, hogy masok szerint ez cool vagy nem cool.

es a ferfiaktol mentsen az eg.

Nincsenek megjegyzések: