csütörtök, január 13

de ja vu - tanulni jo

rumlis szoba, iroasztal, asztali lampa felkapcsolva, kozgaz jelentesek elottem, szines tollak, szotar, es olvasok, tanulok ujra.
johnt mar elvesztettem kabe feloraja, amikor bekapcsolta a szamitogepes jatekat es azota valami fura vilagban epit, rombol, manoknak fizet es ki tudja meg mit csinal. de azert arra van fule, szeme, hogy nehogy kortyoljak a sorebol, merthogy nekem koncentralnom kell. nem tudtam eldonteni hogy ezt most azert csinalja mert tenyleg akarja hogy ez menjen nekem, es bekapcsolt apu, vagy a reflex, hogy valaki a poharahoz nyul.
ezen kivul meg az a tanulasi reflex is bekapcsolt hogy nem allok fel semmiert, mindent odahordok az asztal kore, es nincs fozes, csak azt eszem, ami kesz van. igy lett a vacsora banoffee pie. (asszem mar errol irtam korabban, vmi hedonizalo bejegyzesben).

szoval tanulni, (leginkabb mast csinalni mint eddig), jo.

Nincsenek megjegyzések: