kedd, szeptember 21

randevuk, csokok, rozsa - csajos bejegyzes

ajajj. nos, mostanaban a sok tortenes kozepette jovok ra, hogy fingom sincs a randevuzas szabalyairol. vannak kodos elkepzeleseim film-elmenyekre hagyatkozvan, de inkabb szeretnek a belso hangra hallgatni, mert egy ideje cserben hagytam ot (tudjuk, amikor nyaron orditott, hogy ne, ezt ne csinald, mert rossz vege lesz!, es az is lett).
szoval, nem tudom, hogy ezt hol tanuljak az urfiak, hogy egesz nap/este minden jo, tok jol elvagyunk es bucsuzkodaskor kell elojonni a csokkal. miert nem korabban? ha ajtoig kiseres van, akkor ertheto, nyilvan beprobalkoznak, es johet a behivom-e vagy sem jatek.
de amikor csak elvalunk a varos egy pontjan, akkor miert kell megvarni, amig a taxi megerkezik es valaki szepen vegignezheti, hallgathatja, hogy mi tortenik? hm. vagy pont ez a lenyeg?
ennek apropojan vegigporgettem azt a (nem is) keves embert, akivel valaha csokot valtottam, es meglepo vagy sem, egy elso csok sem randevun csattant. no jo ebbe most nem mennek bele.

aztan kerem a rozsa dolog. raadasul voros. amig marhaszerelmes voltam, majd meghaltam volna, hogy egyszer is kapjak viragot spontan. mondjuk nem feltetlen rozsat, a rozsa nem kedvenc, de ugye ha klasszikus randevu kellekekrol beszelunk, akkor elengedetetlen. hat most ez is megvan csostul. :) (most jut eszembe, hogy marha vicces, de talan gyuritol kaptam egyszer egy rozsat a ballagasomra, de az ugye nem er.) nezem a viragot, orulok es kellemetlen is egyben. kicsit sok igy nagy hirtelen, foleg, hogy nem is randevut beszeltunk meg, hanem haveri sorozest, o meg meglepett egy voros rozsaval. most erre mi a pek jon?

aztan ez a hiv, nem hiv, ki hiv kit? kerdes - szerencsere errol csak hallottam, hogy a kanapen kene ulni es fagyit zabalni es lesni a telefont, hogy hiv-e, ir-e mar, valahogy ugyesen mindig korvonalazodik az uj randi, pedig meg be sem fejezodott az egyik. valojaban a kerdes az, hogy mi van ha nem akarom, hogy elerjen? es ezzel atevezunk az utolso dilemmara.

nem akarok en bantani senkit, meg ugye fuggetlen nokent ismerkedni nem tilos, de ugy erzem a tisztesseg jegyeben (ha mar biralok masokat, akkor igyekszem en odafigyelni - egyebkent errol majd kesobb tobbet) at kell ezt gondolni ujra. eleg vilagosan ki szoktam kotni, hogy itten ne varjon senki baratno szerepet, mert az nem lesz. (itt a legjobb hely megemlekezni az exrol, aki valoszinuleg pont ezt gondolta, hogy ha o szepen kikoti, hogy itten mar semmi nem lesz, akkor nyugodt szivvel loghat nalam, es mondhatja, hogy szeret,meg egyeb szep es jo dolgokat, hiszen meg lett mondva vilagosan, igy nem lehet felreertes.) de azt hiszem ez sem ot, sem engem nem fog felmenteni az alol, hogy tenyleg tisztessegesek legyunk, es ha azt modnom, nem akarok semmit, akkor nem megyek el az illetovel harmadjara, sokadjara, mert ez ugye tok az ellenkezojet mutatja annak, amit mondok. ugy hogy mielott nem jatszanam tisztan ezt a jatekot, sajna el kell kezdenem a visszautasitast, amirol megint csak kerdeznek, de mar az sok lenne.

egyebkent furcsamod kezd megint az a morrisonos helyzet eloallni, hogy en nem sok mindent szeretnek a mokan kivul, ezek a ferfiemberek, meg nem birnak egyedul letezni, kell a no mellejuk. nem is ertem. ahelyett, hogy orulnenek, annak ami van, nyomulnak egyik kotelekbol a masikba, es mar zarnanak is be a kalitkaba megint. (megjegyzem szeretem a kalitkat es cseppet sem banom, ha erdemes ra az illeto es szeretes van.)
szoval nyomulnak. igen, tudom, mit tetszenek gondolni, hogy a szexre leginkabb, de amugy nem. ez a legviccesebb. ilyen ez, most jon a romantika, amikor en nem feltetlen vinnem a tortenetet egy-ket randevunal messzebb, legalabbis nem szeretnek leragadni egynel. amikor meg annyira szerettem volna, hogy legyen szines, sok kozos elmeny, meghittseg stb, akkor egy agyban/kanapen jatszodo (no meg szamlak befizetese korul forgo) kapcsolatot kaptam. (hm. jojo nyilvan tudom miert ez lett, de azert kell ez ide kontraszt gyanant.)

no hat kb ezek azok a kerdesek amelyek igy hirtelen felmerultek bennem az elmult hetek esemenyei miatt.

mielott felreertes lenne, nem panaszkodom. sot. nekem tokeletes az, ami most van. csak tudom hogy ez az allapot nem tarthato sokaig es a listazas nem az en vilagom hosszutavon. es meg mindig szeretem a nem klisekben mukodo embereket, meg a szepen lassan kialakulo mely dolgokat.

ja hogy nem is emlitettem a listat. :) mindegy is. van itt kerem bukott szinesz, hobbi zenesz, komoly egzisztenciaju urfi, koraven huszas, eretlen harmincas, meg vonzo negyvenes. akkor kaptam rohogorcsot amikor a lakotarsam baratnoje meregetett egy percig, majd azt mondta, hogy mennyire szep par lennenk a fiaval, aki sajna csak 20 eves. khm. john fia is 20 eves es ezt mar talan tenyleg nem kene...

Nincsenek megjegyzések: