csütörtök, szeptember 16

munkadolgok

nyehe. megtudtam mar regebben, hogy a trainline-tol elmegy a lanyka, akivel egyutt dolgoztam a penzugyon... ha kitartok lehet atvehettem volna a helyet, bar most, hogy meglattam a pozicio hirdeteset az az allaskereso portalon fizetessel egyutt, biztos
vagyok benne, hogy nem helyeztek volna at, mert kb ketszeresre ugrott volna a fizetesem. no meg trainline. jobb nem ott lenni.
egyebkent meg, jo most ami van, hogy nyugiban keresgelek, mindenfele, kitalalom tenyleg mihez van kedvem es mire van eselyem es persze mennyit erek.
annyira tipikus egyebkent, hogy miota eros lehetosegge lepett elo a hazakoltozes valahogy a varos elkezdett dedelgetni. a ribanc :) (a nem munka dolgokat majd maskor)

pl: a multkori pub quiz-en megkerdezte az egyik csapattag, hogy akkor en most konyvelesen dolgozom-e mert van egy ugyved ismerose es kene neki egy kis segitseg, amolyan heti 8 ora plusz. hoppa. amilyen megdobbento ez, annyira esett jol.
mondjuk a valaszom egy szep nagy nem. koszonom, de nem akarok egyaltalan konyvelessel foglalkozni. szoval a terv tovabbra is halad: kitalalni, hogy milyen munka es milyen orszagban.
egyebkent meg a munkakozvetitok is elkezdtek keresgelni, bar az vilagosan latszik, hogy a penzugyi vonal miatt. eh. hat konyveli azt nem akarok hosszutavon (foleg hogy meg mindig csodalkozas, hummoges, allsimogatas, erdekes, erdekes a reakcio amikor kiderul, hogy valoszinuleg ertenek en tobbhoz is mint amit epp csinalok - elnezest de ez tenyleg ketnaponta visszakoszon es mar kezdem unni)
es azt hiszem, szekeket sem fogok formatervezni az biztos.
de ettol meg elottem az vilag.
foleg hogy elkezdtem hireket, cikkeket olvasni, hogy okos legyek a kovetkezo pub quiz fordulora, es ujra kinyilt a vilag. nem is tudom eddig miert nem tettem.
eszrevettem magamon, hogy megint bekapcsolt az egyedul vagyok es ezert csak magamra kell vigyaznom modul es mar ettol nyugodt kvazi tudok lenni, es minden megiint erdekel es mehetek, utana jarhatok, elkezdhetem vegre a tancot amit kb egy eve halogatok.
no de ez mar nem munka.

Nincsenek megjegyzések: