szerda, szeptember 8

edes elet vol.2

en nem tudom mi van, de miota ott legbelul eltort vegleg, azota mintha sorra jonnenek a jo dolgok.
mostanra viszont tobzodas esete lepett fel. nem tudom mashogy mondani, igy mondom egyszeruen: ma megkaptam a harmadik vacsorameghivast a heten. vigyorgas van. hogy fogom ezt beosztani? hehe.

ezen kivul, jos barati beszelgetesek, dalai lama bacsi meg mindig, versek, gondolatok, toltodes van.
felelmetes, hogy mennyire elfelejtettem, hogy milyen az amikor azert figyelnek arra amit mondok, mert erdekli oket es nem azert, hogy belekossenek, es a temak valtakoznak termeszetrol, tudomanyrol, vallasrol, eletcelokrol, munkarol, testepitesrol, filmekrol... dobbenet. mondjuk mindezt az kis bena angolommal teszem, de megis, ugy tunik nem csak en szorakozom jol amikor gesztikulalva probalom a tagulo vilagegyetemet meg a sakkszakkort leirni.

holnap elmegyek vegre muveszmoziba, merthogy eddig csak mindig acsingoztam ra, de sosem mentem, nem volt kivel, nem gondoltam ra, hogy mehetnek massal is mint a parommal, (idiotasag, eh.). a belleville randevu keszitoinek uj filmje az illuzionista itt jatszodik edinburghben. elore tudom, hogy imadni fogom.

megyek olvasni, mert holnap vissza kell adnom 3 magyar nyelvu konyvet. ki kell elveznem oket, amig lehet.

Nincsenek megjegyzések: