hétfő, szeptember 20

edeselet vol 4.

tegnap szerencsere kiderult az eg delutanra. egy kozeli tengerparton jartam, gyonyoru kilatas, csendes, kedves emberek, kutyazas, homokba rajzolas, sziklara maszas es ott lecsucsules, hullamok hallgatasa, mese az aranyhidrol (ezek itten ezt nem ismerik, remes), majd eszmecsere, vallasrol, tulvilagrol, szocializmusrol, gyermekmunkarol, egyetemrol. milyen romantikus nemigaz?
aztan vacsora isteni sertes, meg lepeny, meg hal csak alig gyoztuk cserelgetni a tanyerokat.
mint megtudtam "big" vagyok persze ezt nyilvan csak en erthetem felre, mert a big egyesek szerint magas, okos, teljes es egyaltalan nem terjedelmes, hat azert megmutatnam szivesen a szotar szerinti definiciot... de nem vitatkozunk bokolokkal. csak szepen csendben mosolygunk no meg igyekszem jelezni, hogy a stunningot nem tudtam sehogy felreerteni :)
csak nem tudok kibujni a borombol.

este pub quiz, igen kerem, hasznalt az olvasgatas, es jo ez az egesz nagyon. Rodot (Jacqui lakotarsam ex baratjat) rendszeresen az apukamnak nezik, es ahogy elneztem jol esik neki. tenyleg amolyan apafigurava lesz lassan, annyit talalkozunk. kezdtem megszeretni oket. no azert meg mindig Apa az elso, akit hivok ha baj van.

azert a ma reggel nehezebb volt az atlag hetfoknel, koszonhetoen biztos a tengerparti jo levegonek, meg az esti szorpikeknek.

Nincsenek megjegyzések: