csütörtök, szeptember 16

papa bacsi

ja egyebkent ma itt jar a varosban a papa bacsi.
reggel setalva jottem dolgozni, meg hajnali 3kor sem ilyen csendes a lothian road... csak jarokelok siettek munkaba, de valahogy azt is csendben halkan.

megyek hatha meglathatom az ebedszunetben epp itt megy el mellettunk.

update: persze dinnye vagyok, mert ugye a kozvetites kesik szoval, ahogy kileptem az iroda ajtajan, az utca vegen elgurult a feher kis plasztik ketreceben. ugyhogy sprint kovetkezett, kisdiakok szurkolasa mellett atvagtam nehany utcan es a kovetkezo keresztezodesnel bertem. meg integetett is.

4 megjegyzés:

Molly Bloom írta...

most komolyan miatta sprinteltél?

http://www.alternativenergia.hu/wp-content/uploads/2009/12/xvi-benedek-papa.jpg

nemár...

macs írta...

latni akartam, hogy tenyleg olyan manofej-e mint a kepen. es igen.

meg tudod, hatha megszall valami hihetetlen beke az intesetol...

Molly Bloom írta...

és megszállt?

macs írta...

nem az intesetol, es meg eleg torekeny, de epitem lassan, szepen.