péntek, augusztus 3

nos

kaptam egy ladbát, ami feladatot tolt rám. ha jól veszem 7 dolgot kellene írnom, amit itt nektek még soha és húha de milyen őszintén.
olvasva elődjeimet nem érzem azt, hogy a labdát megkapó emberek tisztelték azt, és nagy levegőt véve tényleg mondtak volna valami olyat, amit egy sör mellett ne tennének.
így belőlem is a zagyva jön:

1. általános iskolában különc voltam. például felálltam órán ha úgy volt kedvem, és úgy is maradtam.

2. utáltam tesómat amiért gyerekként a boltból nekem kellett cipelni a szatyrot, mert ő letette az utca közepén, hogy nem viszi tovább. én meg kis hülye taknyos féltem, hogy elviszi valaki, így cipeltem.

3. voltam olyan szerelmes, hogy képes voltam felülni kituggya merre megy buszokra, csakhogy ülhessek ő mögötte egész délután.

4. meghatározó volt, mikor 5 évesen véletlen megláttam egy jelenetet egy filmből, amiben épp lelocsolja a pucér nénit a fickó benzinnel, meghempergeti tollpihében, majd meggyújtja. azt hiszem még ma sem dogloztam fel teljesen.

5. nagyapám volt az első halott akit láttam. nem fogtam fel, hogy mi történt, csak akkor mikor betolták a föld alá és elkezdték betemetni.
nem értem a halált.

6. gyorsfelfogásom bizonyítékaként számlálókkal egyszerűsítettem a törteket.

7. szeretem ha a kedves megfogja a nyakam hátulról.

passzolom a labdát tesómnak

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csodállak! Én nem lennék képes arra, hogy nyíltan leírjak ilyen dolgokat magamról. Még érdekesebb ember vagy, mint amilyennek eddig ismertelek :)Már alig várom ,hogy találkozzunk, bár szóban nem vagy ennyire közlékeny, vagy csak kevés bort ittunk mostanság? ;) Bepótoljuk!

macs írta...

köszönöm. :)
...
a közlékenységgel nincs gond. de olyankor a szórakoztató, fárasztó program fut, akármennyi bort tolsz is elém :)

Névtelen írta...

No, majd meglátjuk ;) Mikor is?