csütörtök, május 12

tavaszi nagytakaritas

ha az ember abbahagy valamit nehez ujrakezdeni.

voltak dolgok, amikrol erdemes lett volna irni, de azok mar reg elmultak. igy messzirol mar nem segit ha leirom. nyomot hagyni szalkat piszkalni minek.
most valahogy mashogy emesztem meg a dolgokat.

valtoztam, valtozom. a humbuk blogolast is kiprobaltm lasd elobbi bejegyzes, de igazan mar nincs ra se igenyem, se kedvem.

jo dolgok zajlanak, ugy mint az elet apro oromei, jo etelek, jo pillanatok.
par napig kicsit olyan voltam, mint az eat pray love filmeben a fohosno,(egyebkent ha jol van a lelked ne nezd meg mert kikapcsolod az elso szenvelgesnel es en sem birtam vegig nezni - bar az olasz kajakert az elso resze megeri), viszont volt olyan pillanatom, amikor ertettem, hogy julia robertsnek miert van valsaga es mirol ordibal, hogy egy total semminek erzi magat, es milyen is az amikor olyan ures vagy mint egy vodor.

no, most az eat es a pray szakasznal jarok, es meg kell hagyni erosodom. es ez csuda jo.

egyebkent azert is kezdek egyre jobban lenni, mert beismerem magamnak, hogy ha oldalazok es magyarazom a bizonyitvanyt magamnak. es ez iszonyat sok erot ad. meg az is hogy megmondom azoknak, akiket szeretek hogy szeretem oket, meg azt is hogy nem megyek innen meg sehova.

elindultam az alapitvanyozos uton, kutakodok ezerrel, tancolni jarok, kitakaritottam, atrendeztem a szobamat, a regi lomokat kidobtam (a legjobb meg a ricsi idoszakbol a bevasarlo lista volt: kenyer, tej, sajt, paradicsom, alma, csibunak meleg etel, amit nem sutni kell, csoki.) ilyenekkel volt tele az egyik fiokom.) johntol meg felpar zoknik mindenfele, de azok is veletlen kidobodtak.

arra a kerdesre meg nem talaltam meg a helyes valaszt, hogy ha megint bekapcsolom a hedonista uzemmodot, avagy elengedem a dolgokat es nem gorcsolok hogy mindent kontrol alatt tartsak, csak sodrodom az esemenyekkel, mint tavaly osszel amikor egy csomo jo dolog tortent velem, akkor vajon a lelki valsagom az eletcelt tekintoen megoldodik e vagy csak a melyben var es ujra elobukkan par ev mulva... es minel oregebb vagyok annal szarabb lesz ezzel szoszolni.
mindenesetre most jo.

es megyek haza nyaralni nemsokara. alig varom.

1 megjegyzés:

Yulcsi írta...

Mi is nagyon várunk haza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-DDDDDDDDDDDDDD