csütörtök, május 26

orjongtem megint egy kicsit

tegnap.

aztan irtam egy duhongo levelet es nem kuldtem el.
de ettol legalabb lenyugodtam.

nagy levego es megyunk tovabb.

es megint bebizonyosodott, hogy ha nem akarok gyerekes, tagado, irracionalis valaszt kapni ne kerdezgessek egy eretlen szemelyt. de merhetetlenul kiveri a bisztositekot ha hulyenek neznek, es amikor rakerdezek hogy megis ez mi a szar? jon a valosag ferditese meg a humbuk.
egy nagy szart. egyszer kene gerinccel odaallni es azt mondani igen cica nem szep amit tettem, nem vagyok ra buszke. vagy legalabb, oke bocs nem gondoltam a kovetkezmenyekre. de nem megfulladna mind, ha egyszer kene egyenesnek lenni.

azert neha baromi faraszto ez, hogy torekszem a korrektsegre, de ami fontosabb, hogy legalabb belatom, ha valamit eltolok vagy megbantok valakit, akkor elnezest kerek.

neha olyan jo lenne szemetkedni csak ugy.
lehet kene is, elvegre az osszes erkolcsi gyoztes, akit ismerek tok boldogtalan.

Nincsenek megjegyzések: