hétfő, május 23

mindefele

most olvastam mojjnal, hogy hogyan is vannak.

a babakacaj az igen jo dolog lehet.
mindig megfogadom, hogy illene mar egy csaladi albumot nyitnom az arckonyvon de mindig elmarad. mert azert en nem sokat tettem hozzajuk, megis szeretnem mutogatni oket, mer nagyon edesek es elvegre en leszek a remelhetoen jofej nagyneni az UK-bol.

aztan azt is olvastam, hogy van olyan hogy Schrodinger macskaja - most kiokosodtam, hogy ertsem a polo poent. mondjuk ertem mirol szol a dolog nagyjabol, de megmondom oszinten nekem mar az alapallapotnal kialudt az ertelem langja, hogy mi az hogy addig ameddig nem hatarozzuk meg egy reszecskerol hogy hol es milyen allapotban van, addig tobb helyen is lehet egyidoben. kesz vagyok ettol. ilyenkor mindig olyan kicsinek erzem magam, meg megfajdul a fejem.

aztan meg azt is olvastam, hogy amerikaban rendelesnel ha az aruval gondod van meret/hiba visszacserelik ingyen sot meg meg is tarthatod az eredetit. nos igen ez a fajta ugyfelszolgalat itt is megy. gondoljunk bele, hogy nekem a telefonomra olyan biztositast adtak, hogy ha egy even belul eltorik, ellopjak 10 font befizetese utan kapok masikat.
csak elkepzeltem, hogy otthon mi lenne. meg anno viccesen megkerdeztem johnt, hogy akar e o is ilyet, es elkerekedett a szeme hogy hogy ertem. hat ez a kulonbseg. hogy megtehetned, de eszedbe se jut, mert nem tisztesseges.

es eleg gyakran gondolok egy csomo mindnere, hogy de jol mukodik itt es kitanulom es hazaviszem es ott megteremtem. es nem akarok eljutni oda, hogy mindenre legyintek hogy ezt otthon nem lehet megvalositani, mert a kultura, a szokasok, az emberek beallitottsaga, az eletszinvonal nem engedi, de en is latom a kulonbsegeket amelyek neha elszomoritoak.

jovoheten megyek rakszuresre megint. ma meg sima konzultaciora tabletta ugyben. milyen vicces, hogy akkor szedem, amikor egy szal ferfi sincs a kozelemben. dehat persze, hogy akkor megyek evezni amikor epp nem kene, szoval ideje varazsolni kicsit a bogyokkal.

Nincsenek megjegyzések: