szombat, december 4

olvasoim avagy kisse zavarbeejto kezd lenni a dolog

mostanra total elvesztettem a fonalat ki olvas.
mondhatnatok, hogy miert erdekel az engem, netre publikalok, akkor vallaljam, hogy akarki olvashat. igen, ez igy van. node.
mivel ez egy en-blog es barataimnak, ismeroseimnek inditottam, hogy ha erdekel mi van velem jojjenek ide es ertesuljenek arrol, mit muvelek kulhonban, kvazi tudtam ki erdeklodik es miert.

mostanra viszont egyre tobben vannak, akik innen az egyesult kiralysagbol vagy meg jobb, olyan orszagokbol olvasnak, ahol tudomasom szerint nincs senki, aki ismerne, vagy baratom lenne, de ami total brutal biztos en nem szoltam a blogomrol mar jo ideje cim szerint senkinek.

ami meg inkabb kulonos, hogy akadnak innen, akik naponta tobbszor kepesek a blogomra nezni van-e valami hir, de az, hogy felemeljek a kagylot es megkerdezzek elek-e meg, vagy igyunk meg egy kavet, na azt kerem nem.
csak leselkednek, oda-vissza olvassak a blogot, mit irtam a szerelmeimrol, ricsirol, shannonrol es meg sorolhatnam.

ezennel megkerek mindenkit, hogy ne tessek leskelodni tovabb, mert nem valtozik amit irtam attol, hogy mindig ujra es ujra elolvassak. inkabb kerdezze meg az illeto, ha nem talal valamit, vagy kerdese van, nem erti, de ez mar kisse kenyelmetlen, hogy ennire behatoan olvasgat(nak) valaki(k) es kozben hizzam nem szol(nak). nem harapok, mindenfele hiresztelessel es a fenti puffogassal ellentetben, batran lehet hozzam szolni.

Nincsenek megjegyzések: