csütörtök, december 16

aprosagok

el vagyok kicsit tunve, mert megyek haza es mindenkivel inkabb szemelyesen talalkozom, beszelek, egyeztetek es kozben mar beindult a karacsonyi orulet, most epp a laposztogatas, itt ez a divat kerem, hogy kis kartyakat ad mindenki boldog boldogtalannak, szoval en is probalok kedves lenni, foleg, hogy illik viszonozni a kedvesseget, tehat karacsonyi orulet es bar nem ajandekozom iden azert megis valami aprosagot kene, no meg jacqui tegnap lett 40 es valami jot szeretnek, de epp ures a fejem, az ember meg sok a boltban, szoval jajj.

tovabba aggodva nezem az idojaras elorejelzest vajh' kegyes lesz e az edinburghi repter es hazaenged-e.

kozben az elet megint kezd szep lenni, mert azert a friss kapcsolatnak a praga orulet (megjegyzem itt ismet a tervezett 4 nap valami iszonyat jo volt), meg a doktorosdi azert nem tett teljes egeszeben csak jot. node azert lassan visszarazodunk, es peladaul ilyen josagok tortennek, hogy nagyon szerettem a bogret amibol ittam a teat pragaban, ezt mondtam is hogy akar megvennem, no de nem volt elado merthogy irorszagbol jott.



es kerem mire visszaertunk ott vart az irodaban az asztalon a bogre.
aprosag, de nekem ez es az ehhez hasonlok tobbet ernek mint valami draga ekszer es tarsaik.

a legdesebb aprosag viszont az unokahug, unokaoccs, tesom, mojj kombo volt. hala a netnek ismet.

2 megjegyzés:

Molly Bloom írta...

csináltam neked egy képet, majd elküldöm

macs írta...

hol van mar a kep? :) miss turelmetlen.