hétfő, december 20

hazalatogatas vol.1.

mivel mindket gep kesett, igy nem volt para atszallasnal. mondjuk ha a csatlakozas pontos, akkor most nem ulok itt es gepelek. csak nevettem magamban mikor a lanyka mellettem a gepen mondta, hogy a d vmi kapuhoz erkezunk szoval ne aggodjak a c11 nem lehet olyan messze. persze. mert schipol az olyan kis kicsi. hej. azert kicsit elszorult a torkom, amikor eszembejutott, hogy mikor is jartam ott es miert... ej. no de az elmelkedes nem tartott sokaig mert ismerosbe botlottam, igy ment a smalltalk es mar el is roppent az a masfel ora.
a kese miatt nem volt fogado bizottsag, de helyette volt ingyen taxi egeszen a belvarosig. onnan mar csak egy kopes volt a bcity igy, nem sokat gondolkodtam, ket boronddel es furcsan jo kedvvel erkeztem a bcitybe. aszondtak igy kell ezt. hat jo lany akartam lenni megint :).

aztan ejjel a karinthy.

Nincsenek megjegyzések: