péntek, június 25

"minden bejon"

anno a szoke mondogatta ezt. folosleges gorcsolni a dolgok elobb-utobb elsimulnak. a napokban tobbszor jutott eszembe ez. megint kavartam magamnak egy kis vihart, munkara jelentkeztem, kozben szerzodest kertem, kozben gyoran kezdeni kene mashol ha engem valsztanak, szoval volt, amin gorcsolhetek, de ma pikk-pakk elsimult minden, es a legjobb hogy meg mindig a nincs semmi vesztenivalom erzessel hazardirozok a munkaero piacon.

ma klasszisokkal jobb a hangulatom mind az elozo bejegyeskor.

egyeb rovid hirek:
atcuccoltam az uj helyre vegre, hamarost festes leszen. az ido meg mindig jo ahhoz kepest mennyire eszakon vagyok, emberek talalnak meg kozossegi portalokon es segitenek. remelem igy marad ez. dejo dejo.
ja azert hogy legyen egy kis pikanteria, amikor fizuemelest kertem a manager javasolta vallaljak masodallast mint pincerno. anyad. azert elgondolkodtato hogy mikor fogok kitorni ebbol a bevandorlo, akarmit tanult az semmit nem er itt korbol.
ja es a lakotarsam mikor kertem tole a pontos cimet ajto szammal megkerdezte miert kell az nekem. ?
komolyan nem ertem az embereket. de mar csak vigyorgok ezen.

Nincsenek megjegyzések: