csütörtök, június 10

hirek roviden

talaltam kiraly szobat. mit szobat egy egesz hazat. monduk most hetvegen fogok leulni a foberlovel, hogy akkor tenyleg mennyi is az annyi, meg szereti-e a kelet-eurpoai fejem, mert tul szep ez az egesz, most hogy igaz legyen.
jo kornyek, nagy haz, also szint nappali konyvespolccal(fontos ugye az otthon-erzet miatt), konyha,ebedlo egyben, hatalmas ablakok, felso szinten halok, furdo.
lakotars jofejnek tuno, 30-as ir no egy macskaval.

a masik hogy elkezdtem munkat nezni, es penzugyi meg hasonlo poziciokra beadtam a jelentkezesem. ket ugynokseg behivott ismerkedesre. mint tudjuk ez semmit nem jelent, de ettol fuggetlenul jol esik. na persze a kosz nem-ek is zaporoznak.

sokat vagyok nem otthon mivel nincs olyanom meg.

megvettem eletem elso 38-as nadragjat. juhee. (lehet anno a gimiben is volt ekkora meretu nadragom, de mar nem emlekszem... hajra hajra...)

heti felfedezes: a visszajelzesek szerint mindig komolynak tunok.
mondottam, ma nincs mosoly mert a szomoru arcomat vettem fel reggel, elrejtendo az orult bohocot odabent. azota felnek is tolem, hiaba van vigyor az arcomon nap mint nap.

volt fuben ules megint, megazas is, tancolas, minden, amit ide blogra szoktam volt leirni.

szerencsere probalkozik a nyar volt mar 21 fok is.

hat ennyi mara.

Nincsenek megjegyzések: