kedd, június 15

dolgok allasa

A lakas masodik latasra mar kisse meglepett, nem csak takaritas ferne ra, hanem alapos festes is. Gyakorlatilag minden ajto csak el lett kezdve, de vmi okon fokon felbe lettek hagyva.
A szobam pedig szinjatszos, eredetileg naracssarga volt, amire ugyes kezek felvittek csiszolas nelkul lilat, igy ha odasut a nap, ami mostanaban meglepoen sokszor tortenik itten (abba ne maradjon), fertelmes csikossag tor elo.
A jo hir, hogy meg lett engedve hogy kifessek, meg akar tapetazzak is, szoval most jo, mert kicsit jobban magamenak erezhetem a hazat. Meg van mivel szoszolni a tobbi gond mellett.

Munka fronton probalkozom, nem teljes a remenytelenseg, de biztatasul azert megemlitettek hogy ha 4 honap alatt talalok akkor mar hihetetlen ugyes voltam, meg hogy nem akarok e kepzesben reszt venni…. (na tudod, eleget tanultam mar hagyjatok)

Mindegy maradok a tervnel, csak turelem, turelem.

Emellett gyujtom a leleksimogatasokat, es csak elore nezek.
(Ha talalkozunk o fajoan sajnolkozo szemekkel nez, amit tobb okbol se tudok elviselni – eloszor is mert most vagy engem sajnal azt ne tegye, vagy magat, vagy ami volt, azt megint ne tegye mert megtortent, eldontotte, akkor meg ne szanokozzon rajta, ez nem egy vaza basszus, ami leesett es eltort – szoval jo lesz, ha mar nem egy helyen dolgozunk.)

Hetvegen voltam ket kerti mulatsagon is, a masodik egy magyar sracnal volt, aki szerencsere szereti hrabalt meg vonnegutot es magyarul birja is oket, szoval felszerelkeztem. Magam is meglepodtem, hogy mennyire hianyzott ez. Hrabalt keptelenseg idegen nyelven olvasni….

Megmutattam nagymamam kakoscsiga recepjet lakotarsaknak, lett is 3 tallal rendesen, hetvegen azt ettem reggeltol-estig mar amikor otthon voltam, de jo is az. Nevettunk, mert a nagymamak receptje nem pontosan mert mennyisegeket tartalmazza, hanem az “amennyit felvesz, annyi lisztet tegyel hozza, erzed azt ” mennyiseget. Perszehogy. Valojaban tenyleg ereztuk, hisz amig ragad a kezedre az egesz massza es nem tudsz megszabadulni tole addig pakolod a lisztet bele marcsak a kez megszabaditas erdekeben is.

Ja, es remelhetoleg lesz ingyen masszazsom, mivel a lakotarsam masszor, es cserebe ha gondozom a kis szaros dogot(macska) amig videken van, akkor cserebe ugye jotett jar.

Na es nem mondtam meg a tancot meg a rajzot. Jo kis nyar lesz…

Ennyi mara, jo ejt.

Nincsenek megjegyzések: