péntek, július 8

orvosi vizsgalat

hat itt sem megy minden siman. anno mikor diakkent voltam itt es kullancs ugyben jartam orvosnal nem voltam lenyugozve. hat most sem.
most tobbet ertek es regisztralt vagyok es mindent annak rendje es modja szeritn intezek megsem erzem azt hogy specifikusan az adott problemat kezelnek.

szoval eloljaroban annyit, hogy valoszinuleg azt a merhetetlen engedmenyt, hogy a venykoteles gyogyszerek java ingyenes - beleertve mindenfele fogamzasgatlasi format -a vizsgalatokon valo sporolassal ellensulyozzak.

az alhasamban jobb oldalt egy hete szuro fajdalmat erzek, hol kevesbe hol intenzivebben. gondoltam elmegyek orvoshoz, nezzuk meg, hogy mi a szosz. roddal meg jacquivel a servet es a mehen kivul terhesseget eleg hamar kilottuk, de a serven valo tunodes okan herminanak neveztem el a jelenseget es azota is igy hivatkozunk ra(angolul a serv hernia. koncentralnom kellett, hogy nehogy azzal allitsak az orvoshoz, hogy megnezne-e a herminamat.
szoval, komolyra forditva a szot az orvos megtapogatott, es megallapitotta hogy ketsegtelenul faj ott nekem, majd elkezdett hangosan talalgatni, hogy akkor ez a belmukodesben rejlo gorcs lehet-e vagy nogyogyaszati problema - avagy ciszta.
ultem ott es neztem, hogy oke koszonom eddig en is eljutottam, pont ezert jottem ide hogy akkor szukitsuk a kor, talan egy ultrahanggal esetleg?
nem, nem. vegyem be a tablettat, amit felir az emesztesemre, es ha nem mulik a fajdalom 1 honap mulva (!), meg a menzesz utan is ugyan olyan eros a fajdalom, menjek vissza, mert akkor lehet kene egy melyrehatobb teszt.
...
ertem en, hogy nem kell hipohonderkedni, de most oszinten. bekapcsolni azt kutyut kremet keni ra es mukodtetni kabe 5 percig, es pontosabb diagnozist nyerni dragabb, mint a gyogyszer koltsege, eloallitassal, kutatassal, szallitassal, gyogyszertari disztribucioval es az esetleges felrekezeles koltsegeivel egyutt?
meg ugye amikor elolvasom, hogy ha ciszta nem szivodik fel spontan es ott marad, testmozgas, egyuttlet stb miatt eltekeredhet a nyulvanya (mert hogy ilyen is van neki) elzarhatja a petefeszek verellatasat, ami kvazi a leendo gyermekeim lehetosegenek feletol zar el ha jol velem, akkor baromira nem erdekel az sem ha fizetnem kene azert a szerencsetlen ultrahangert.

errol megint eszembe jutott, hogy vannak emberek akik cisztakkal, joindulatu polipokkal, meg daganatokkal rohangalnak es a rakgyanu esetevel. biztos ok szeretik ezt es ettol kulonlegesek, meg erre mindig lehet hivatkozni, ha nem akarnak epp vmit megtenni. hat en nem ilyen vagyok.
szoval doh. de en nem szeretek ugy lenni, hogy tudom valami rendellenesseg van a testemben vagy legalabbis nem tudom mi a fajdalom oka.
es egyebkent is eleg a hulyesegem mint rendellenesseg, koszonom.
szoval most en meg hermina kez a kezben vagyunk es varunk.

5 megjegyzés:

Molly Bloom írta...

"errol megint eszembe jutott, hogy vannak emberek akik cisztakkal, joindulatu polipokkal, meg daganatokkal rohangalnak es a rakgyanu esetevel. biztos ok szeretik ezt es ettol kulonlegesek, meg erre mindig lehet hivatkozni, ha nem akarnak epp vmit megtenni."
ugye ezt nem mondod komolyan? egy csomó ember azért él cisztával a testében, mert nem érdemes csinálni vele semmit - az anyámnak is volt ilyen, végül spontán felszívódott. az agydaganata, na az már nem - de együtt kellett élnie azzal is, mert nem tudtak mit tenni - nem személyeskedni akartam, csak pont volt erre közeli példám -, tehát nem hiszem, hogy emberek különlegeskednek, meg kifogásokat keresnek a daganataikkal...simán csak tehetetlenek és az orvosokra bízzák magukat - jogosan.

macs írta...

most nem ertelek pontosan mi a gond.
nekem annyi a problemam, hogy meg az sem derult ki hogy ciszta-e vagy rendellenes belmukodes. mert elvagyok en, ha ki van mondva, hogy ez ciszta felszivodik, megvizsgalva rendesen, hogy es nyulvannyal es akkor rendben.
a rakgyanus resz, meg "kulonlegesseg" pedig inkabb az en kozeli tapasztalatom, hogy volt aki erre hivatkozott ha valami gebasz akadt, sosem tudtam megmmi volt a gons raktol kezdve at minden volt, a lenyeg, hogy eszembejutott ez, ezt mindig elo lehetett kapni, de orvoshoz nem ment volna. nem akartam en senkit ezzel bantani. csak a rosszkedvemben jonnek elo a rossz emlekek ennyi.

es biznam en magam az orvosra de ha o meg legalabb megvizsgalna rendesen.
mert mi van akkor, ha nekem is nem elhanyagolando gondom van, amire legyintunk most, aztan 4 honap mulva meg fogjuk a fejunket hogy mi lett.

Molly Bloom írta...

ja nem,semmi,nem bántottál, nem személyes, mondom, csak elcsodálkoztam ezen a "különlegeskedős" megjegyzéseden. aztán rájöttem (későn, addigra már írtam) mire gondolsz, de azért szerintem nem az a tipikus példa - szerencsére.
nem hiszem amúgy, hogy nagyobb bajod volna, de hát menj egy másik orvoshoz és nézesd meg. csak van ott valaki normális...

macs írta...

jo, ugy lesz.
csak az is itt ido mig az ember bejut egy olyanhoz aki aztan kiirja jofele vizsgalatra. de hat ez van. nem mehet mnden egyszeruen egybol. meg is lepodnenk.

Molly Bloom írta...

vagy menj orvoshoz otthon, bár mostanában az sem egyszerű