hétfő, július 4

edes elet

egy hete nyar van, igy nem erek ra nagyon semmi gephez kotott tevekenysgre, mert amint lehet a megyek ki a szabadba. az a kombo, hogy tulajdonkeppen teljesen sosincs sotet, es sut a nap ez valami nagyon jos.
tehat a kovetkezoket muveltem munka utan es hetvegen: setak, parkban sorozes, hegymaszas, tengerpart, lepirulas, szikalmaszas, fish and chips, farmers market, oregekrol, tolokocsiban elokrol eszmecsere, parkban ucsorgeles, szandalban rohangalas (elso alkalom a majdnem ket ev alatt), nagy beszelgetesek es nagy hallgatasok.

igen, a napsutes meghozza az ember kedvet az elethez, mindenhez, ugy erzem barmire kepes vagyok es minden jo lesz.

ja meg annyi hogy penteken megint johnnal almodtam. nem meglepo, mert egy 30 eves skot ficko vagy egy feloran keresztul orvendezett hogy a cseh baratnoje pont olyanokat mond mint en es hogy naluk is kemeny volt az elso idoszak (8 honap) amig lassan felfogta, hogy nem kene mindenre megsertodnie, nem beszelnie, vagy csak egyszeruen kiszallnia. no hat igen, koszonom megint egy eso utan koponyeg sztori.

azert alomban mindig valahogy egyszerubbek a dolgok, ertheto es szeretheto minden.

jo ejt.

a Tantallon nevu varbol a kilatas


szikla siraly koloniaval


tengerben - hideg - nem hiaba az eszaki...

a szandal orome

a kepek egyebkent north berwickben keszultek aminek a nevet vegre megjegyeztem igy talan nem jovok ide 4-edjere is. mert ugye mindig visznek, megkerdezik jartam e ott, mondom hogy nem, aztan mire odaerunk, mar en ajanlom hol parkoljunk, meg hogy hol van jo fagyi, hehe.

Nincsenek megjegyzések: