szerda, július 20

kisherceges

voltam egy szuletesnapi bulin, ahova az az ismeros hivott el, aki a multkor is felajanlotta, hogy hazavisz a repterrol. meg mindig nem tudtam hova tenni, mert az, hogy szimpatikus legyek neki, az igy alapbol nem volt hiheto, mivel itt elesem elso 1eveben nem is talalkoztam vele sosem, csak tudtunk egymasrol hogy itt el o is meg en is.
amolyan rokaszeliditos dolog ez. csak aprankent, honapokban merheto lepesekkel.
most ott tartunk, hogy amikor az est vegen bucsuzoul, en szepen koszontem mindent, aztan mar mentem is volna balra el, amikor is o egy hallo, hat ennyi? kerdessel csunyan ramnezett, majd fogtuk egymast es medve-oleleltunk egyet. baromi jol esett. talan azert, mert mostanaban igyekszem azokra figyelni, akik az en ertekrendem szerint elnek es nem csak latszolag. felreertes ne essek, nem ferfi-noi szinten meselek, hanem ember-ember szinten. jo nala, naluk lenni, a par, az a fajta, akiken erzed, hogy osszetartanak, osszetartoznak meg akkor is, ha az egyik a konyhaban van egy csapat vendeggel egesz este a masik meg a nagyszobaban a maradekkal es csak percekre talalkoznak. nem kell hogy a srac keze a csajon legyen egesz este, hogy vilagos legyen a kotodes. es a lakas mindig otthon nekem, tele olyan dolgokkal melyek aprosagok, de nelkulozhetetlen kivaltoi az otthon erzesnek. Sok konyv, egy-egy terito, korondi tal stb.
ezen felul megismerkedtem egy csomo vegyes parral, del-afrikai-lengyel, magyar-kinai, magyar -lengyel es meg sorolhatnam.
szoval egy reszt jobban vagyok sokkal, mert elengedtem ezt a foldrajzi kerdest, hogy akkor itt mekkora eselyem van part talalni. inkabb kinyilt a vilag mintsem, hogy osszeszukult volna. masreszt, nekem is volt jo kapcsolatom, ideje befejezni az onnyomorgatast, hogy biztos velem van a baj.
jo volt latni a peldat megint, mert igy nem adom alabb akkor sem. volt nekem is, es lesz is. az az osszenezos, felszavakbol ertos, nem kiteregetos, nem cseszekedos, mukodos, nevetos, cinkosos, mindent megbeszelos, es nem atformalos, de egymasra jol hatos, szeretos. huh. mondjatok hogy van ilyen es nem csak 1x.
jojo, kicsit meg azert paradox a dolog, mert a fentit elerni mas kulturaval, tortenelemmel, oktatasi hatterel rendelkezo embereknel nem oly egszeru, de most ezen nem szarakodok mar.
szoval, igyekszem a vizen lebegni megint, sullyedes es kapalozas helyett. es amig nem erek partot, addig korbeutazom meg itt, amit lehet, mert bennem van nagyon a mehetnek. amolyan kiszakadok innen rovid tura lesz, 4 nap gyakorlatilag fu, fa, virag, szikla, tenger.
kisherceg pedig jos sokadjara.

Nincsenek megjegyzések: