szerda, március 30

furcsa helyzetek

almodtam, nem is akarmilyet. a tudatalattim elsimitott szepen mindent, nem kellett tobbet behajtosdit jatszani, elismerest nyert, hogy a jelekkel ellentetben szeretheto vagyok es hasonlo kellemessegek tortentek egy harom felvonasos hosszu alom kereteben.
hagytam magam meg elnyulni az agyon a kellemes megnyugvasban, igy eloszor elkestem, de ugy rendesen, es nem volt gond, sot, orultek hogy vegre ott vagyok mert sok a munka.
---
sokadjara jutott tudomasomra a vodorre csereles tortenete pikans koritessel. nem fogod elhinni...
---
eldontottem, hogy akarhogyis, engem nem fog a pofatlansag, jellemtelenseg, eltantoritani az emberektol, (csak kicsit), avagy egy/nehany miatt ne szenvedjen a tobbi.
---
a koraesti zuhany kozben nyitva hagytam az ajtot, igy a macsek besomfordalt es leult a kad melle. azon kaptam magam, hogy nem merem becsukni a szemem hajmosas kozben, mert az a kep villan be, hogy cica embernagysagura megnove elhuzza a fuggonyt es mely dormogo hangon a vacsorajat koveteli. (nem, nem szedtem semmit, csak a melo sok, zaras van.)
---
most pedig egy 40 eves anyukanak magyarazom honnan ismer meg egy fuves cigit. szegeny, nem merem megkerdezni, hogy a fiat felti vagy a ferje furcsa mostansag, vagy o szeretne kiprobalni.
---
a jol csokolo ferfi pedig meg mindig es megint nagy kincs. jo erzes, hogy akarmennyire nem erti a ferfi a not es vica versa, ebben valahogy megis megtalaljuk egymast, es mikor mar nem volt ervem, jott ez, es azt hiszem nem is kellett mar itt megyozni senkit semmirol.
---
a supervisorom megolelt. khm. (elozmeny: osszeugrottam vele, nem professzionalis modon erveltem, de volt okom, es azt hiszem igazam is volt, de zavar azert, hogy ilona cserben hagyott.)

hat emigyen.

Nincsenek megjegyzések: