hétfő, március 7

edes elet vol 9

biliard/darts este volt penteken, avagy elindultunk, hogy mostan aztan vegre jatszunk vmit negyesben. igy lett, hogy lesz ahogy lesz alapon elindulton es az elso barban volt is mindketto. vegre osszejott, hogy az olasz baratnom giada, a parja sandy, meg mi ketten igy talalkozzunk. azt mondjuk nem kalkulaltam be, hogy sandynek volt egy olyan idoszaka amikor gyakorlatilag egy barban elt, igy az, hogy ki nyer a vegen nem volt kerdeses.

aztan szombaton rajtam volt a rossz hangulat, john felviditaskepp elvitt egy jo etterembe, amit en azzal halaltam meg hogy elkezdtem sirni, es ugy ahogy volt, kijott minden belolem. en ugye ettol jobban lettem, o meg ugye rosszabbul. sajnos nem vagyok biztos abban, hogy atmegy-e az uzenet, meg ha at is menne az uzenet, nem tudom, hogy bogozzuk ki. 22-es csapdaja. masnap mikor talalkoztunk mosolyogva nyugtazta, hogy milyen jo a kedvem, nem ugy mint tegnap. no igen, de a kedv az nem csak ugy jon-megy, hanem oka van neki. ej.
a jokedv oka egyebkent az elozo napi kiurules, meg a szombati sorozes volt, mely utobbibol egy egesz estet beszelgetes, majd tancolas kerekedett ki. megismertem uj magyarokat, a regiekkel meg jo volt ujra talalkozni.
rengeteget nevettem hala az egnek, jo volt feltoltodni.

meg egy en esetem srac is volt a buliban, de ugye ez most nem erdekes, meg egyebkent is oly kolyok kepu, hogy gondoltam max 23 lehet. jon oda hozzam, kerdezget, hogy is vagyok, van e parom stb stb. en mondtam hogy van, de meg ha nem is lenne, nem hiszem hogy egy a csapatunk, moncca hany eves vagy? husz.
hopp. legyintettem, neztem ra fejet razva, nevetve, mert mar tudtam, hogy 10 ev itt a kulonbseg az en javamra, es ez milyen elkepeszto mar. o meg csak nezett, nem ertette, mondta hogy most miert, nem olyan rossz az.. en meg nem lehetek tobb 25-nel.
hat de. :)

aztan masnap john hazhoz hozta az ebedet, en meg sutottem palacsintat, aztan olelve elaludtunk amolyan lusta vasarnap delutanosan. ez is nagyon jo johnban hogy lehet vele osszegabalyodva is aludni.

folyt kov.

Nincsenek megjegyzések: