hétfő, február 7

lassan jobb lesz

a mult heti csond, nem meglepo mondon egy-ket piszkozatot szult, itt csucsulnek, remelem nem kell oket sosem elesitenem. az egyik cime az volt: hiszti van. el lehet kepzelni...a lenyeg az, hogy kertem vissza a sztereotip, macso fickomat, aki mindig megnevettet es nem aggodik semmin, es tudja hogy minden rendben lesz, es nem nagyon tudok ra haragudni maximum 2 percig,(fogalmam sincs hogy csinalja).

elkezdtem megint a hetvegen aggodni minden hulyesegen - ezert kerestem gyorsan valami biztatot - es talaltam is amit az life is short kartya mutatja, de meg elotte gondoltam kibeszelem magambol, a ferfi meg majd megnyugtat jol. john persze nem az a fajta aki erre kaphato, de legalabbis az a fajta lelkizos, aki magaban agyal es mar csak akkor mondja amikor bili borulas van, ami azert (nem) vicces mert teljesen erdoben maszkalas lehet ebbol.
szoval epp nyoszorogtem, hogy mi lesz velem, merre tovabb munka, lakohely es egyebek teren, o szepen csendben ult es hallgatott, majd mikor befejeztem a fulehez nyult es azt mondta:
"egy marhanagy pattanas van a fulem mogott."

----
az arnyoldala a tortenetunknek adott tenyekbol ered, melyet nagyon tehetsegesen csak sulyosbitunk, es amolyan ordogi korre sikerult alakitanunk. most az jon, hogy ugyesen, nem ragorcsolve, eszrevetlenul visszasiklunk mondjuk a tortenet edes elet szakaszahoz. egesz jol haladunk egyebkent.
vagy ha nem, hat kisnyul.

mert nem ettem meszet, hogy megint egy melos kapcsolatban orlodjek jobbra-balra es toldozzak foldozzak, de szerencsere meg nem jarunk itt.

Nincsenek megjegyzések: