hétfő, augusztus 9

velence trieszt meg amit akartok

kerem tisztelettel voltam nyaralni. a legjobb dolog ket munka kozt menni valamerre, mert akkor nincs a nyomas, hogy nem akarsz visszamenni. no nekem azert nyilvan volt olyan mert akkor minn nyavalyognek. merthat egy het a tesomekkal, nyugiban, elvarasok nelkul, okoskodasok nelkul, napsutessel, jo kajaval, tengerrel, kirandulassal, alvassal, szex es newyork vegtelen nezesevel, hogy az agyam meg veletlenul se kattogjon, fagyival, dalai lamaval, csaladi beszelgetessel, igazi pizzaval eleg nagy visszatarto ero.
velence szep szep, de nem ertem mit csinalnak azok, akik odamennek naszutra. kerulgetik a sok hulye turistat? vagy vesznek egy csonakot es azon szeretkeznek naphosszat? ahhoz persze mehetnenek masfele is. no mindegy. ja igen, lattam casanova igazi hazat, merthogy az igazi titkos, egy helyi megmutatta mero kedvessegbol. biztos latszott rajtam hogy ez biztos erdekel....bar ilyen alapon barmelyik hazra mutogathatnak a helyiek ugy sem tudjuk meg az igazat.

hazafele mind az osszes repulo kesett igy masfel oraval kesobb ertem haza mint szamitottam, de landolaskor rajottem, hogy szeretem ezt a varost. bar uresen jottem visszafele, hogy nem var itt semmi, es bar van munkam, sot vannak akik irigyelnek erte, meg hu karrier, valahogy nem ereztem hogy jol teszem ha maradok meg.
ez a kerdes meg mindig napi szinten, a valasz orankent valtozik, meglatjuk mi lesz. kozben rokonok csabitanak haza, sot volt, aki kerek perec megirta menjek haza ferjet fogni es szulni minden masra raerek meg. nohat.
teny hogy az allitasnak van igazsag tartalma, de mikor nem fog el a panik, akkor tulajdonkepp van egy egyre erosodo jo erzesem, hogy ezt ha akarom se fogom tudni eroltetni, de majd eljon mindennek az ideje, es hiszem, hogy vigyaznak ram (joszerencse, sors, isten, akarmi). amugy is minek irtam a mottot anno ha nem ilyen esetekre?

4 megjegyzés:

Molly Bloom írta...

karrier és gyerek magyarországon? a kettő együtt kizárt dolog szerintem.

macs írta...

nem akarok karriert, csak szeretnem azt erezni hogy nem volt teljesen hiabavalo az a sok evnyi tanulas, vagy legalabb azt elerni, hogy anyagilag fuggetlen tudok lenni.

Molly Bloom írta...

hát, én ezt hívom karriernek:)

macs írta...

jahogy ja. no maradok meg amig be nem sokallok teljesen. es igyekszem az itt eltoltott idot ertelmesen kitolteni es arto tenyezoknek nem kitenni magam.