szombat, augusztus 28

nos

kemeny egy het van mogottem. a fesztival elmenyekrol kovacsolok vmi kepanyagot aztan az lesz a nagy mese. persze volt olyan resze a dolognak, hogy lattam valakit vkivel smarolni akit nem lett volna szabad, mivel hivatalosan ugye foglalt az illeto es az illeto parjaval igencsak jo a viszonyom, ha nem mar-mar barati... szoval ott a kerdes mondjak e barmit is vagy sem.
mert a kapcsolat nem tunik komolynak de hat ertjuk na. bassza meg az eg hogy sosem tudnak a borukbe ferni ezek a fermimajmok.

ettol eltekintve igencsak jot mulattam. mondjuk ugy hogy a kepeket a sracok baratnoire valo tekintettel nem tolthetem fel az arckonyvre. pedig en tenyleg nem csinalatam semmit. csak voltam, mosolyogtam es ittunk. sokat. ugy tunik a piatol olelgetnivalova valok, vagy ok valnak nem agy es erzelem hanem vmi egyeb altal vezerelt hustomegge.

most jottem meg londonbol ottan voltam a "gherkin" arnyekaban...
jesszus. luxus a kobon.
az erzes kabe olyan volt, edinburgh utan, mint debrecenbol pestre erkezni, gyorsabb a tempo, mogorvak es nagyon fontosnak tuno emberek, jujj. de volt azert sok szep meg jo, meg steak, meg egyeb zaba, meg luxus es kerem ez nem csak a magyar szokasa, hogy ha a ceg fizeti akkor eresszuk el magunkat, hanem a skote is :)

ja es a lenyeg, elutazasom elott volt egy nagyon durva idoszakom, amikor is megjartam a poklot es onnan marcsak felefele van ugyebar.
rajottem, hogy ha akarki baratnomtol hallanam a sajat sztorimat es helyzetemet, azonnal gondolkodas nelkul felpofoznam es megkerdeznem tole, hogy normalis-e, es hogy meddig akarja meg magat szivatni.
nem irok errol tobbet itt, mert nem lenyeg mar leirni poffeszkedon, hangosan, veglegesen. a lenyeg, hogy en tudjam vegre.

es remelem tesomek megerkeztek epsegben mind a 4en es meg 3in1 formaban a nagy amerikaba.

5 megjegyzés:

Molly Bloom írta...

nem négyen, öten, ejnye. de szerencsére mindannyian jól vagyunk, a csíkos-bajszos és a gumicukrok is...

macs írta...

ajajj. a cico. elfelejtettem :S.
mert ugye aggodni is elfelejtettem, mert azt hittem vasarnap repultok. de jobb is igy, mert amint megtudtam, hogy mar uton vagytok, onnantol izgultam nagyon.
de nagyon orulok neki.

es terv van fejben, hogy ha sikerul addigra ugy intezni hogy megint ket munka kozt legyek akkor kimegyek oktober vegen/nov elejen akar ket hetre is.

Molly Bloom írta...

háttööö...kábé akkor fogok szülni, biztos, hogy az olyan jó lesz neked?:)

macs írta...

hat nem tudom. akkor majd szoljatok ha aktualis a segitseg. de egyebkent a munka megtalalasa es kezdesetol is nagyban fugg ugye hogy mikor tudok majd tobb idod kivenni.
de ha meg ugy alakul hogy nem hamar, akkor majd jol kimegyek telen vmikor. de megyek, nem menekulsz.

Molly Bloom írta...

gyere, persze, csak tudod, ott fog ordítani a két kis őrült (meg esetleg mi is;)). de ez most mi ez ez az új munka-ügy?