vasárnap, augusztus 15

elso het - update

az uj helyen volt a leglassabb legfarasztobb het az eletemben. semmit nem csinalni, a legkonditol megbetegedni (minek legkondi amikor max 19 fok van????) - most vettem eszre hogy ennek a mondatnak nincs vege. de mar nem is lesz.

es kiraly hogy hangoztattam, hogy maradok fesztivalra milyen nagyon jo lesz, de meg semmin nem voltam eddig, es jelen pillanatban nincs kivel mennem. ex kollegak el-eltuntek, szabadsagon vannak, a jelenlegieket nem ismerem, a magyarok egy resze mar unja, aki itt el regota, az ujak meg passz.

de kurvara elegem van megint.

persze azota vettem a musorfuzetet kineztem mit akarok, aztan lassan csak meggyozok egy ket embert hogy jojjenek el velem.

a dramazasrol csak nem tudok leszokni.


egyebkent voltam burleszk shown bizony - eleg fos volt de legalabb ez is kipipalva, meg tarsasjatekoztunk angol kerdez-felelek felet, no meg rajzoltam is a hetvegen, hej. ettol meg elegem van, csak gondoltam elveszem az elet.

3 megjegyzés:

bjmatt írta...

Heh, nekem is megvolt az ac sickness 2. heten. Teljesen hulyek ezek, kint van a jo kis 46, bent meg toljak neki a 20-21-et. Kicsit abszurdnak ereztem, hogy itthon kellett maradnom ket napot, natha es torokfajas miatt. Azota meg hosszunadragban jarok dolgozni. Megadom a tiszteletet... Filozom egy kardiganon. :D

macs írta...

nevetni fogsz de skociaban ahol kint ha 19 fok van mar poloban jarok es felturom a nadragom, nyomatjak a legkondit merthogy a csillivilli epulet ablakai nem nyithatoak... es a kardigan nem hulyeseg, nekem van benti cipo, es benti poncso, igy akarhogy is oltozom fel "csinosan" a vege ugy is a poncso lesz.

bjmatt írta...

lehet rendszeresitek egy barna "szakember" kopenyt, hogy erezzek hogy en vagyok ott a nyers TUDAS

(opcionalis sztk-keretes szemuveg es a barna kopeny zsebebe paxtoll betuzve)