hétfő, augusztus 16

repuleseim szama

egy baratnom halalosan fel a repulestol igy nehez lesz ot ide kicsabitani. a nagy gyozkodes kozepette - miszerint, hogy nem nagy kunszt az egesz, termeszetes hogy fel, mindenki tart tole, mivel ez nem egy megszokott allapotunk, kilometeres magasssagokban leledzeni a foldtol. ne felejtsuk tovabba hogy biztonsagosabb mint az auto, es a legnagyobb gondja tenyleg az lehet, hogy kicsit rosszul lesz vagy a fule faj, - es ekkor kisse tulzasnak tuno kijelentessel fejeltem meg a dolgot, - de azt en is csak 2-szer tettem meg a 25 repulesembol. majd gyorsan, mivel nagyon tulzonak ereztem e szamot, elkezdtem utanaszamolni, es kerem, pontosan 25-szor repultem eddig. hoppa.

off topic: a szag eltuntetesere hasznalt fustolo nyalogatasa, nem javallott, mivel orakig szappan iz marad utana a szadban.

2 megjegyzés:

bjmatt írta...

Huha, en meg itt comingoutoltam hogy ez volt az elso repulesem. Az kettonek szamit, ha atszallok kozben?

macs írta...

igen. az kettonek szamit. ej egybol ketto? (jajj)