csütörtök, október 12

tudok segíteni?

persze.
agysebészetben otthon vagy?
mert?
egy-két idegpályát át kéne buherálni családom kis tagjainak a fejében.
***
végre. nem vállátölelés, meg versenybúsúlás a világba.
a reakció:
le a kalappal, hogy ilyen körülmények közt nyomod az ipart.

köszönöm.

és azt is szeretem, hogy „na, menj a nénikédbe.” ha én komolyan veszem magam, legalább van, aki nem vesz annak.
és ígéretet tettem. ami nem komoly mégis súlya van. ünnepbe öltöztet és vigyázok, hogy betarsam. és nem kalitka, hanem mód, ami mentén jobbá leszek.
végre, akinek fontos, hogy betartsam az adott szavam.

még akkor is, ha megint rossz az idő, a hely, és a kor.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azt hittem, jól esik az ölelés... De kigúnyoltad.

Névtelen írta...

nem. a tied jól esett. másokról van itt most szó.
köszönöm. az integetést is!

Névtelen írta...

Rendben én is így gondoltam! Szuper volt a csíkos pulcsid :)))

Névtelen írta...

http://www.felfedezesek.hu/index.php?lap=cikkek/ki0039

és tényleg tuti volt a csikos felső

Névtelen írta...

sasa, te mióta olvasol?
mosoly.

Névtelen írta...

Természetesen én terjesztem a blogodat! :)))

Névtelen írta...

Már többször megnéztelek! Mikor még publikus volt néhány helyen a cím, kinéztem ide! Mostanában csak alkalomszerűen jutok ide! De sokminden érdes! Különösen akkor jártam ide, mikor kűlhonban voltál!