kedd, június 28

agymenes 88

az milyen, amikor abban a remenyben irok allas ugyben, hogy mar betoltottek a poziciot?

amugy felvettem megint az uj ruhamat, de asszem britt mercevel nezve tullottem a celon, mert eddig megdicsertek ha csinosan oltoztem, de ma mar csak a hatam mogott sugtak ossze, meg vegig neztek rajtam, de nem jott ki egy hang sem a torkukon.
egyetlen jofej no volt, aki nevetve mondta, hogy nem enged be a recepcion tul mert tul vekony (?)/csinos vagyok.
pf. azert na. meg a fenekem is nagy :)

a lenyeg, hogy nem fogom ezt eroltetni, mert meg a vegen kapok egy boritekot, hogy zegzualisan zaglatom a ferfi kollegakat. (barcsak tennem. ilyenkor mindig eszembejut playboy ur, hogy o vajh' hogy van ezzel.)

amugy ma kerem nyar van. sut a nap es jol vagyok, ilyenkor van kedvem tervezni, intezni es ugy erzem megy minden elore. (elhamarkodottan itelkeztem volna, amikor nem tetszett a telre fogunk mindent kifogas? mert teny, ami teny ha bajban vagyok es o tud rola, az egyeduli ember, aki azonnal hasznalhato segitseget nyujt.
tenyleg ez a mentsetek meg szegeny no vagyok dolog mukodik.
azert en szeretnem ha a majdani parom is azt gondolna, hogy ket ember kozossegerol van szo es nem ala/folerendeltsegi birkozasrol, meg egymas megmenteserol, meg iranymutatasrol, meg meg ki tudja milyen torzultsagokkal volt szerencsem talalkozni, hanem a szereteten alapulo kolcsonos tamogatasrol.)

arra is rajottem, hogy lehetnek hirtelen felig sinen, ha vennek egy autot es orult modjara belevagnek a lakasvasarlasba, elmondhatnam en is a checklist-rol, hogy van lakasom, meg autom. sot, teljesen sinen is lehetnek, ha arulnam magam a neten mint felesegnek valot, peldaul az uj egyenruhasok randi oldalan. igen, van ilyen is, rendorok, tengereszek, noverkek, tuzoltok es meg ki tudja kik, akinek egyenruhas meloja van, ott tomorul. hogy nekem mim van? regi, kinyult, burgeres polom.

azt hiszem ma megint a diet coke hatasa alatt vagyok. nem tudom miert de a dobozos verziotol mindig meghulyulunk a kolleganommel, szerintem van benne valami extra cucc, vagy egyszeruen az edesito, a gyogynoveny meg a femdoboz molekulai reakcioznak a hasamban.

p.s. lehet mar kerdeztem, de miert van az, hogy a ferfiember mellett nagyitoval kell keresnem a humorerzekemet egy ido utan?

Nincsenek megjegyzések: