kedd, november 23

helyzetjelentes

csak roviden:
megint nincs net a lakasban. havonta elmegy, ugy tunik. kedvem lenne megkerdezni a tulajnenit, hogy fizeti e egyaltalan az elofizetest vagy mi van, de mivel futunk ezerrel es nem szolt, hogy lakber-emeles, igy nem pattogok.
tuleltem az orvososdit, mar csak 1 het es ket nap es eredmeny. a vicces az volt, hogy meg jobban ramhoztak a fraszt, mert elohoztak meg egy csomo lehetoseget, ami a bajom lehet, no meg a felborult ciklusomon is jol elmelkedtek egy sort es ezzel egyutemben a lehetseges teherbesesen. (john csak ugy kommentalta a 20 napos ciklust, hogy: "akkor tehat van 3 nap amikor nem pre-, post-, es periodus alatti erdekes hangulatod van" - de amugy isten aldja a draga embert, mert meg a reggeli nyuszogesemre is azt mondta, hogy angyal vagyok, mert tudja o hogy nagyon idegesito olyankor es egesz jol viselem es az agymenesem sem tart tovabb 5 perceknel - ami igaz erdekes modon.)
mult heten talalkoztam a regi kollegakkal, dajdajoztunk egy jot, jolesett am nagyon. mondjuk az erdekes volt, amikor az egy szal gitaros srac is megjelent es az arcara kiult a "jajj ne". azt ereztem odamennek es megolelnem, de aztan eszembejutott villamgyorsan, hogy anno az ex is allandoan leszanakozva olelgetni akart, es az mekkora fos, igy csak odamentem koszontem, lattam rajta, hogy majd megpusztul igy hagytam a fenebe, csak mondtam, hogy hianyzik es majd szoljon ha mar majd szoba all megint velem. amugy komolyan nem ertem en ezt.
nem akarom elkiabalni de ha minden jol megy lesz egy hosszu hetvegem pragaban vegre, vegre igy 8 evnyi szerveszkedes es sorozatos lemondas, atszervezes, szakitas es egyeb utan...
hat ennyi.
majd meg jovok.

Nincsenek megjegyzések: