péntek, november 5

bowling, boksz, betegnyug

tegnap ceges bowling volt. ahogy haladtunk a versenyben hamar ra kellett jonnom, hogy ha ki akarok tunni, akkor egyetlen modom lesz eselyem ha en leszek a legrosszabb jatekos. de persze ezt is elszurtam meg a vegere belejottem es taroltam ketszer. viszont meg igy is mi lettunk az utolso csapat, es ugye az utolsok is kapnak ajandekot, valag edesseget meg fakanalat szokas szerint.
a jatek utan volt iszogatas, biliard melyben kivetelesen jo voltam, no meg a bokszgep. a sracok le se tudtak szallni rola. johnnal egyik cigikorunk utan visszaterve, egymasra neztunk, aztan egyetertoen bolintottunk, hogy gyerunk mi is.
johnrol tudni kell, hogy testfelepitesben megint csak sikerult egy nem valami vaskosat kifogni, jo alaku, de a hajde izmos, eros nem annyira mondhato el rola. az allas valahol 790 korul volt, amikor o kovetkezett es egy hatalmasat utott a boksz zsakba. a szamlalo csak porgott es porgott (ami egyebkent 3 szamjegyu...) majd megallt 940-nel mint all over record. hihi.

ezt meg a kovetkezo aranyos sztorival sikerult megfejelni: egy ora mulva mas banda probalkozott a gepnel, es eleg gyatranak mutatkoztak olyan 600-as atlaggal. john kuncogott, ahogy elhaladtunk melettuk, persze ezt nem kellett volna, mert minek provokalni, de hat ferfiember es hat nem volt mar senki sem szomjas, no meg orultunk. ugy hogy az egyik nagy dumas, elkezdte ontani a boduletes baromsagot, miszerint, ne szoljunk semmit, lehet hogy most benazott, de ove a 940-es rekord. upsz. john megallt, megfordult, es a nyugodt mely hangjan csak ennyit mondott: "nem, haver, az enyem."
hehe. az en pasim.
mondjuk az mar nem volt annyira kiraly, amikor a mitugrasz igazibol is eroprobat akart, de hat ez van. semmi nem tokeletes.

ma reggel merlege, hogy nem erzem az ujjaimat, tele-takony orral es torokkal ebredtem, es megint unnepelhetem noi mivoltom. hurra. en nem tudom mi van de mostanaban 20 naposra vagyok beallitva. nem vicces.

Nincsenek megjegyzések: