csütörtök, március 19

orvosi lelet

az előzőt nyugodtam nyitottam ki, és utána kaptam szívrohamot.
most majd kiugrott a szívem, kerülgettem kicsit az ágyra dobott leveleket, komótosan megfőztem egy teát, átöltöztem otthoni ruhába, szememsarkából figyelve a legalsó vaskos borítékot.

remegő kézzel nyitottam fel végül.
ekkor már nyoma sem volt a komótosságnak. szemem mohón falta az egyes értékelő rubrikák tartalmát: negatív, negatív, negatív...

majd lap alján a legkritikusabb paraméternél:
kóros.

hihetetlen, ez amolyan minden rendben, DE. ne örülj, babám! patt helyzet. Atípusos izé-bizé még mindig ott van, rádaásul nem meghatározható okból. kontroll 6 hónap múlva.

és addig? várunk, hogy elmúlik?

updated:
ne aggódjatok, valószínűleg nincs nagy baj, mert egyébként műtétre hívtak volna.
majd jelentkezem, konzultálok egy másik orvossal is.

3 megjegyzés:

bjmatt írta...

fingers crossed, lelkem világa

holnap főzés nálam, ha nem bánja megcsörgetem koradélután

Névtelen írta...

nem bánta. köszönte szépen. egyébként jobban jártunk volna mi lányok, ha inkább veletek tartunk római partra.

bjmatt írta...

Mondjuk eléggé hideg volt, egy picit korán kezdtük a szezont.

Node jön még kutyára hóeke, legközelebb előbb szólok.