hétfő, március 23

mélyvíz lett hirtelen

munkamániás főnöknőmet elküldték muszájszabira, mert magától nem ment volna el és neki is jár ugye.
a gond csak az, hogy ma reggel bejött, aztán el is ment. teló, számgép kikapcsolva.

infóvadászat, tűzoltás, és látszatfenntartás hogy én mindenben képben vagyok.
inszomnia érzés ismét.

updated:

ó hogy pusztulna meg az aljas békája..., infót elhallgat aztán engem mártogat.
komolyan világgá megyek a francba.
csak nem tudom miből lesz kifli. mert már most mínusz 2ezren áll az egyenlegem.

6 megjegyzés:

bjmatt írta...

Ah, a régi szép idők, amikor senki nem értett semmihez, de még azt sem tudta hogy kit kéne kérdezni.

-tagadás ON-
Úgy hiányzik néha.
-tagadás OFF-

:)

Névtelen írta...

az update nélkül még jól voltam, de ez bazz, ez a legalja.
nem alapítunk külön céget?
vagy karkötőfonó szakkört?

bjmatt írta...

Oké, ha elfogadod a felkérést, akkor szívesen látlak anyagbeszerzési konzultánsként a szakkörben. És merjünk nagyban gondolkodni, nem csak gyermekláncfű, meg ilyen olcsóságok!

Névtelen írta...

ki beszél láncfűről?
színes cérnákról álmodom... :)

komolyan elgondolkoztam, hogy inkább valami alkotó tevékenységet kellene végeznem. mert megpusztulok.
vagy beteg gyerekekért küzdjek hamár küzdök nap mint nap.

bjmatt írta...

Héten még szabin leszek, ha már elfogy a kiflid, akkor ugorj át valamikor, aztán megetetlek cukkínis lasagne-val, meg mesélek az alkotómunka árnyoldalairól. :)

(most nézem, itt a szövegdoboz alatt a captcha-ba ezt kell beírnom: DILLIPOP, érzi a blogger, érzi)

Névtelen írta...

kösz. vigyázz, mert élek vele. :)
jelenleg érfelvágás. és a vicces hogy mostanában tényleg nem én vagyok a helikopter.