kedd, március 17

alkotni alkotni

megint rámtört az alkotási kényszer.
környezetem is jelzi, hogy mosolyt az arcomon akkor láttak utoljára, mikor eldöntöttem szerencsétpróbálok külföldön.

azóta viszont csak a pókerarc és a szájbiggyesztés megy, amit viselni sem valami jóérzés és körülbelül olyan dolog kell a megtöréséhez mint, mikor belehemperegtem a combközépig érő hóba. ami azért nem gyakori tevékenység nálam.

a kialakult helyzet, válság a világban, válság bennem, (blabla közhely, de ez van)jó alkalom, hogy végre olyan dolgokat tegyek, melyek örömet okoznak számomra és idővel mások számára is.

megveszem a számítógépet és photoshop meg indesign lesz itt megint.
meg kellen egy jó szövegíró, képregényhez. ismertek vkit, aki jó lehet?

6 megjegyzés:

bjmatt írta...

Helyes. Én pont próbálom az említett kettőt elhagyni. Ezek nélkül még simán lehet jóízűeket rajzolni, tervezni. :)

Képregényben segítek szívesen, ha átviszem a minőségi lécet esetleg. (bár nem tudom akarsz-e vércinikus képregényeket készíteni :)

macs írta...

csakis vércinikusakat akarok. :)

marci írta...

szia bjmatt! nagyon bejön a bjmatt.com!
mi a f** ez? :)

macs írta...

készülő weboldal... :)
addig is relax.

bjmatt írta...

Tudjátok, volt ez a web 1.0, ahol minden csillivilli volt, aztán itt van most a web 2.0, ahol állítólag a kontent a király, én meg már a web 3.0-t tolom, ahol mind a kontent, mind a design ciki, itt már csak a letisztult létezés van önmagában :)

marci írta...

:)