csütörtök, szeptember 21

nem látok az orromig se?

felvettek.
őszintén szólva vegyes érzelmekkel vagyok tele. egyrészt örülök mint macska a farkának és megyek-megyek szaladok.
másrészt meg jajajj hogy is lesz, meg kivel és hol és bírom-e majd?

már látom magam ahogy a hajnali vonaton folyatom a nyálam a mellettem ülő vállára. azt mondják ébredéskor jönnek a jó ötletek. nekem meg a vonaton. ezzel a kombinációval a pest-debrecen távon megváltom a világot. csak ébren legyek.


pest még mindig az a nyüzsgő hely, ahol jól érzem magam, ahol turistáskodom, lelassulva nézem mi folyik az utcán, a téren, a házban.tudom, hogy egy idő után eljövök onnan. eddig mindig átmeneti állapot volt.

már nem száz, hogy oda akarom kötni magam.sejtem már, hogy igazán vannak, akikre számíthatok. ölelés nektek, akik őszintén örültök velem.
kívácsi vagyok mit hoz mindez.

ui:

zsíroskenyeret mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: