péntek, szeptember 22

magyar szépség és misimókus

a népmozgalmi bulit kihagyva léptünk be a tök üres moziba. a teremben még két tizenéves lány ült. tizenöt perc után feladták.
magyar szépség.
nem tudom miért vártam mást, mint amit kaptam. a vergődés sokkal nyomasztóbb, zajosabb az egész, mint az amerikai elődben.

a hangulattal a vállamon néztem meg a mai hivatalos levelezésem. a cégcsoport főmarketinguruja írt, reagálva ötletelésemre az új uszoda nevének ügyében. szerinte a két szép szememről kellene az új uszodát elnevezni.
anyád.
ennyit a cégen belüli előmenetelemről, az önbecsülésről és a profizmusról.
engem is elér ez a nyomulunk, jófejek vagyunk, hányunk dolog? miért nem lehet jófejkedni szexuális utalás nélkül?
láttam, hogy megvettem a úszók és vízilabdázók nevei közt feldobott misimókus ötletemmel.
de ettől miért kell, hogy szép szemem legyen? - kreatív vagy hapsikám. (meg csúnya, és nővel vagy.)


egyetemen nem képeztek ki arra, hogy kell az ilyet elküldeni a fenébe úgy, hogy ne jöjjön többet.

Nincsenek megjegyzések: