péntek, szeptember 22

hajlékonyság

témája tegnap többször.

a hírből arra kaptam fel a fejem, hogy elkapták azt a hajléktalant, aki betört egy ablakot (hol miért most nem fontos), az ipari kamera felvétel mellett a helyszínen hagyott mobiltelefon is könnyítette a rendőrök dolgát.
már a hajléktalanoknak is van?
persze érthető. vezetékes nem lehet.

meghallgatnék egy ilyen mobilozást. (béla, gyere az ibolyába, mert már nem bírok átmenni a hattyúba! vagy. ne gyere a bokor alá, mert mari itt van.)
...
már edinburghban is átfutott többször az agyamon az utcára kiülés gondolata.
valahogy az az érzésem hogy a becsületes munka díja alacsonyabb mint az utcán összeszedhető adag. közel tízezret össze lehet szedni egy jó napon. (persze vannak rossz napok is.)

ma miután 43 iskola titkárságával beszéltem és szembesültem, hogy az értő olvasás nem igazán megy náluk, komolyan elgondolkoztam hogy ez az értelmiség? és én meg velük küzdök?
erre még barátném is rátett egy lapáttal, hogy "látod, ha kint ülnél egy fa alatt és rajzolnál, akkor nem lenne más gondod, csak annyi hogy a falevél melyik oldalára esik."


...
sosem voltam hajlékony. családi vonás.

Nincsenek megjegyzések: