kedd, május 16

veletlenek

elb..tam az idot igy nem mehettem golfozni vasarnap, de az eso eleredt, igy annyira megse baj. meg azert sem mert szoke is jott. persze en voltam a szokebb mert elfelejtettem, hogy nem dugtam be amit be kellett volna.

tegnap delutan pedig a magyar szamom elt igy lennon meghivasa keon jott es a jezusarcu carlos foztjerol is lemaradtam,
de nagyikam veletlen felhivott igy beszelhettunk es mas smsek is akadtak. palancsinta es gagyi akciofilm harrisonnal. levontuk a sok tanulsagot es jegyzeteltunk a mesterfogasokat. a vegen a kiskutya mindenkepp szaladjon oda az ujraegyesult csaladhoz es mindezt naplementekor tegye. a tobbit majd a filmes kurzuson.

meg most az jut eszembe, hogy
szombaton csatakra dolgozva ultem a balmoral elott a szunetemben, tunodtem es hianyzas volt rajtam. egy fekete fiu ment el elottem, ram nezett, lelassitott, majd tovabb sietett.
egy perc mulva megszolalt egy hang mellettem. visszajott.
jol esett. bar nem kellett megmenteni. de megis.
es miert nem eleg ennyi?

Nincsenek megjegyzések: