szerda, május 24

aggressziv vagyok

de mint egy allat. Bevillannak kepek lepesrol lepesre ahogy megyek az utcan. Felborulo busz belecsuszik a frazerbe. Emberek egymasnak esnek puszta okollel a semmiert. Reszeg faszi szetlo mindenkit a burgerben. Engem is. Es meg csak nem is banom. Miert van ez?

a. Elfojtott, kielegitetlen szexualis energiaim igy tornek felszinre.
b. Menthetelen depreszios vagyok.
c. Nem szeretek dolgozni menni.
d. Unakozom.

Mindegy. Beteg emberek beteg gondolatai.

A szocializacio soran megtanult viselkedes motivumok visszatartanak attol, hogy lerugjam lin fejet, ahogy sipol a rohadt kinai hangjan a 160 centijevel. Jol osszejott a kis termetu csajok frusztraciom meg a vinnyogo lanyok ki nem allhatomsaga plusz a faradtsag okozta bedurcizasom.
Be kell latnom, hogy telleg komplikalt vagyok.
Forgok ezerrel a dolgokon mint egy dilis no es kozben meg mindig a NEM a legtobbet hasznalt kifejezesem. Dacoskodom es ellenkezem mint egy gyerek es azt hiszem korulottem forog a vilag. Es mikor kiderul hogy nem, hisztizek.
Remek.


Gyerek, ideje felnoni.

es a hegyek kozt nem vagyok agressziv.

Nincsenek megjegyzések: