csütörtök, február 23

vicces sofor

Gondoltam nem varok a tokeletes buszra, hanem elmegyek a messzebbi megalloba es varok ott. Ami hamarabb jon, arra szallok fel.

Es jott a 23as. Az alnok.

Elvileg kozelebb visz a celomhoz es az ut is szebb, mint a tarsaie. Bar most a napok ota tarto trutyieso miatt nem sokat latni.
Szoval ulok es nezelodom, probalom kivenni a dolgokat: kis bokor, nagy fa, villak, kastelyok, mokusok, golfpalya es a kerdeses jobbos kanyarnal a sofor balra fordul. Es ezzel elindulok a vilag tetejere.
Kaptat a dombra a busz, pofog, horog, kattog, majd egy pofas kis fordulban leall.
No ez se a Craiglhart az biztos.

Egy lany ul elottem es ketsegbeseten kerdezi:
"Megy ez a busz a Craiglhartba?"
"Remelem. :)"

A sofornek viszont nem ez volt a velemenye. Mert szerinte nem megy ez a busz oda.
Korbeneztem es hihetetlen volt.

Akkora felhoreteg ult a dombok tetejen, hogy semmi se latszott. Akar a magastatraban is lehettunk volna...

A lany teljesen bepanikolt es tudakolta, hogy mi a legrovidebb ut az uticelunkhoz.
Ekkor a soforbacsi elmondta, hogy nem sok, csak kerulje meg a dombot. 10 perc. (ferfi idoben:)
Erre nekem is felcsillant a szemem. Ujabb felderitesre varo terulet. Karonkaptam a lanyt, es mentunk.


Es szep volt. A felhok pedig beultek a nyakunkba.

Nincsenek megjegyzések: