szerda, február 1

forro ejszaka :)

Tegnap a rajzrol azt hittem sose erek haza. Nem tudtam eldonteni, hogy azert faj a hatam es a mellkasom mert tudogyulladasom van, vagy mert a reg elfelejtett izmaim szorakoznak. A lenyeg, minden lepesnel azt hittem a kovetkezot mar nem birom megtenni. Aztan eszembe jutott, hogy az ember nagyon sokmindent kibir. Elkepzeltem, hogy egy haboru kellos kozepen katonakent mi mindent kellene kibirni. Igy aztan konnyen hazakommandoztam magam.
Otthon vart a forro tea meg valami film. Film egy 40 eves szuz pasirol, meg arrol hogy ok, hogy csajoznak. Remek valasztas, mikor lazasan meggyulladsz a takaro alatt es alig birsz ebren maradni. Biztosan nem sajnalod, hogy kihagytad. :)
Aztan sajat agyikoba bujas es osszevisszabeszeles Gyancsnak, majd alvas, felebredes, alvas, felebredes, alvas, felebredes... mar reggel van?

Nincsenek megjegyzések: