hétfő, október 3

vacsora a nagy kiraly utcaban

az utobbi idoben osszejovunk 3-an lanyok, ket olasz lany meg en beszelgetni, lazitani, csak ugy lenni.
pentekre vacsora volt a terv es a meghivas a great king streeten levo egyik hatalmas oreg hazba szolt.

oriasiak ezek a lakasok, ahogy beleptem az ajton egy oriasi hallba erkeztem, gyonyoru faburkolat korben a falon, fa ajtok mindenfele es egy nagy lepcso vezet a felso szintre.
kiderult hogy legalabb nyolcan osztoznak e lakason, es eleg hamar vilagossa valt, hogy nem is csajos este lesz, hanem amolyan olasz modra, mindeki, aki otthon van az asztal kore gyulik, eszunk rosszulletig es beszelgetunk.
igy fogtam magam es irtam az ujdonsult meg nem tudom mi van fiatalembernek, hogy jojjon o is.
jott es igy esett, hogy tarsasagban voltunk egyutt, es nem volt feszenges, es ujra ereztem hogy ez jo. jo dololg ulni csupasziv emberekkel az asztal korul, es beszelgetni, es mindegy hogy mindekinek mas meretu es szinu a tanyerja, hogy az evoeszkozert harcolni kell, jo a hangulat, jo az etel, finom a bor es jo a tarsasag.

a hazigazda parja dekorator, de erdekli a fotozas es a festeszet es jovo heten kiallitasa lesz.
a masik lakorol pedig mar hajban a youtube-on nezegettunk videot, ahogy a fesztivalon a royal mile-on tuzet nyel, fakirkodik es tarsaik. a hazigazda pedig rovid filmekben szerepelt es meg kell mondjam nagyon ugyes.

szeretem ezt, amikor a vilag kulonbozo pontjairol osszeverodnek emberek, hihetlenul mas elet uttal, es megis vagy talan pont ezert jol idot toltenek egymassal.



Nincsenek megjegyzések: